Pomoc - FAQ

W tym dziale zostały umieszczone odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz rozwiązania najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się nasi Klienci w poszczególnych dziedzinach naszej dotychczasowej działalności.

W celu łatwiejszej nawigacji podzieliliśmy je tematycznie - zapraszamy do zapozmania się z zawartością poszczególnych działów. Jeżeli mimo wszystko nie znajdą Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu! Z pewnością Państwa pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Chciałem do Was dojechać, ale nie wiem jak trafić. Dlaczego w dziale kontakt nie ma mapki?

Ponieważ beel.pl działa głównie w oparciu o usługi zdalne oraz usługi w siedzibie/miejscu zamieszania Klienta. Nie prowadzimy w miejscu zarejestrowania firmy biura czynnego w określonych godzinach – lecz dostosowujemy się do oczekiwań naszych Klientów. Dlatego sugerujemy w takim przypadku skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia szczegółów.

Jaki jest zasięg Waszego działania?

Odpowiedź na to pytanie zależy od rodzaju usługi, jaką mielibyśmy świadczyć. Jednoznacznie nasz zasięg jest zdefiniowany tylko w przypadku usługi dostępu do Internetu. Usługi zdalne - nie wymagające dojazdu do Klienta - jak wykonanie aplikacji internetowej, administracja serwerami itd. - wykonujemy bez ograniczeń terytorialnych, natomaist usługi wymagające dojazdu do Klienta - w okolicach Olkusza oraz Krakowa. Nie jest to jednak ograniczenie stałe, dlatego zapraszamy do kontaktu.

W końcu nowa strona! Dlaczego jednak nie ma na niej cennika usług?

Ponieważ staramy się każdego Klienta traktować indywidualnie, a i dziedzina naszej działalności nie jest łatwa do wyceny. Czasem pozornie błaha czynność może zająć niewyobrażalnie dużo czasu, i odwrotnie – czasem skomplikowane usługi uda się wykonać szybko i tanio. Dlatego zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów oraz przygotowania dla Państwa indywidualnej oferty.

 W jaki sposób ustalacie wysokość opłat za usługi?

Jak już pisaliśmy wcześniej, ustalamy je indywidualnie po zapoznaniu się z wymaganiami Klientów oraz orientacyjnym czasem wykonania usługi. Dla współpracujących firm oferujemy korzystne rabaty, płatność za obsługę informatyczną firmy w postaci miesięcznego abonamentu, i inne – zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów oferty.

Czy na wykonane usługi istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Oczywiście, na każdy sprzedany przez nas towar lub usługę wystawiamy Faktury VAT.

Czy istnieje możliwość otrzymania odroczonego terminu płatności?

Istnieje taka możliwość, warunki są określane indywidualnie dla każdego Klienta.

Czy istnieje możliwość zakupu towaru/usług na raty?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

OK, wyślę pytanie, jak długo będę musiał czekać na odpowiedź?

Pytania naszych Klientów traktujemy priorytetowo, i odpowiadamy natychmiast, gdy jest to możliwe – zwykle do kilku godzin. W przypadku, gdy odpowiedź na pytanie wymaga przygotowania oferty, sprawdzenia możliwości i dostępności rozwiązań, czy bardziej szczegółowego poznania potrzeb Klienta, kontaktujemy się z nim i ustalamy szczegóły.

Jest już późno, a ja pilnie potrzebuję pomocy....

W godzinach 9-21 możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 660 767 282, na bieżąco także staramy się kontrolować skrzynkę e-mail. Natomiast poza tymi godzinami, w przypadku, gdy sprawa jest szczególnej wagi, prosimy o wysłanie SMS na w/w numer – oddzwonimy najszybciej, jak to będzie możliwe.